☆chiquita☆ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen som mener de kan merke symptomer allerede?? Jeg har føler kroppen min bare spiller meg et puss denne måneden. Føler jeg har hatt El helt siden lørdag, og enda har jeg ømme pupper og murringer.
Mammarama=) Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har IKM 24/10.I dag har jeg hatt vondt i den ene sida av magen, akkuratt som ved mens.Er såå enormt oppblåst at fy..Og er jo over en uke til Ikm.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 ikm 24...tror jeg..alt er jo litt snålt, med spotting osv..idag fikk jeg sikkelig stikking og vondt i livmora på jobben..så begynnte jeg spotte igjen!! er så lei. klør og har litt ømme pupper innimellom..hm.jeg kan nok bli litt lurt her,ja;-0
nygift87 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 tror jeg har IKM den 26 (litt kluss i syklusen min hehe) Men har hvertfall fått utrolig vondt i ryggen de siste dagene... har også hatt litt murring.. men teperaturern er fortsatt lav da, så tviler på at det har klaffet denne månden.. men håper det for passe utrolig bra med somerbaby for meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå