Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jente 20 fra nord Trøndelag her. i vår 8pp, har vel prøvd lengre, men det er så lenge siden, så jeg teller de jeg husker:p Hadde det være opp til meg ville jeg hatt et barn for 1-2 år siden, men det går jammen meg treigt. Synd men sant. Trodde det kanskje skulle klaffe veldig fort jeg. Men neida. Har hatt EL denne mnd,men jeg gikk glipp av den tror jeg. Siste dagen var 17 okt,å da hoppa vi i køys. Håper det klaffet med bare en gang denne EL`n.. IKM 1 november.*HåpeHåpe*

Og de billig EL strimlene ja, ingen gir utslag til meg. Helt blank!

Send post om dere vil bli bedre kjent. Gir gjerne bort msn. Gøy og prate med andre på min alder i samme situasjon:)

Ha en fin Kveld Jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM samme dag vi da:) *håpe håpe*

Får dynke oss i MASSE babystøv til da:)

Skrevet

Vil bli mamma: Er det vi som har samme ikm dag?

Skrevet

Oij, nei, jeg å vær88:) 29.oktober:P

Håper den ikke kommer for alle oss her!!!

Skrevet

Hei=)

88 her å.. Ikke helt begynt å prøve enda, men etter neste mens (ca 2 uker) starter prøvinga - blir veldig spennende! Håper på klaff innen ganske kort tid - hadde i allefall passa med studier å få barn nå;)

Skrevet

*Slenger meg på* 88 modell hær har og ,såvidt begynnt å planlegge nr to.. :) Venter mens snart. Etter det begynner prøvingen.. Spennende!

Skrevet

Slenger meg inn her :)

Er i 2. pp nå! Testet etter EL i dag og i går.. begge gangene så ble det to streker der, men de var litt svakere enn kontrollstreken.. vet ikke hva det betyr jeg? EL skal være rundt disse tider tror jeg.. men har litt rotete syklus :( ..

Skrevet

hei ch_88*2pp*

jeg har hørt at teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontroll streken før den er gyldig. Men det er vell litt individuelt også kanskje:) Satser på at det er EL, så får du og mannen kose dere masse fremover, og satse på at spiren sitter:)

Lykke til, klem

Skrevet

Noen som har testet positivt de siste dagene? Jeg skulle hatt ikm på lørdag, testen negativt da. Har enda ikke fått mensen, så håååper :D Har likevel bestemt meg for å klare å vente til lørdag, hvis ikke tanta har kommet før den tid! Har dere andre prøvd lenge eller?

Skrevet

Oij, så spennende:)

Har ikke IKM før neste onsdag, så er liten vits i å teste allerede nå:)

Er i 3pp nå, men har virkelig tro på denne perioden:) Iallefall før jul:) Har du prøvd lenge eller?

Klem

Skrevet

Er også født i 88. Kjenner ikkje så mange andre på min alder som ønsker seg barn. Har ein frå før, men ønsker ein til no, før han vert stor gutt... Følte plutselig at eg hadde det travelt, sonen min er no 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...