Stine_ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis man sier opp jobben sin selv (pga trakasering av arbeidsgiver) så sykmelder man seg i oppsigelses tiden... Får man penger da?? Eller hvordan er det når man sier opp selv?
"Liten" lykke Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Du har fortsatt krav på sykepenger i oppsigelsestiden. Da skulle du egentlig vært i arbeid da du fortsatt er å anse som ansatt.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Bare husk at om du blir arbeidsledig etterpå, så er det en periode hvor du ikke har rett på dagpenger når du sier opp selv.
M@mm@ til 6 småtroll <3 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hva om man sykemelder seg først? Jeg tror jeg hadde gjort det, i tilfelle man får til svar at "du har ingen jobb, ergo ingen ting å sykemelde deg fra".. Anbefaler deg å ta opp dette med legen din! Dersom du er gravid og skal i permisjon, kanskje karantenetiden løper mens du har permisjon? Jeg er helt blank på dette området, men det var en tanke. Lykke til!!
Vil Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Bestill et møte med nav - de har så flinke folk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå