Gå til innhold

Kan dere fortelle meg??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man sier opp jobben sin selv (pga trakasering av arbeidsgiver) så sykmelder man seg i oppsigelses tiden... Får man penger da?? Eller hvordan er det når man sier opp selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har fortsatt krav på sykepenger i oppsigelsestiden. Da skulle du egentlig vært i arbeid da du fortsatt er å anse som ansatt.

Skrevet

Bare husk at om du blir arbeidsledig etterpå, så er det en periode hvor du ikke har rett på dagpenger når du sier opp selv.

Skrevet

Hva om man sykemelder seg først?

 

Jeg tror jeg hadde gjort det, i tilfelle man får til svar at "du har ingen jobb, ergo ingen ting å sykemelde deg fra"..

 

Anbefaler deg å ta opp dette med legen din!

 

Dersom du er gravid og skal i permisjon, kanskje karantenetiden løper mens du har permisjon? Jeg er helt blank på dette området, men det var en tanke.

 

Lykke til!!

Skrevet

Bestill et møte med nav - de har så flinke folk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...