Gå til innhold

Vanlig at sympt. kommer og går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd for MA.

Har hele veien kastet opp, vært skikkelig kvalm og uggen. Og i går, sånn ute av det blå, forsvant alle sympt.

De har ikke kommet tilbake i dag heller.

Blir jo litt bekymret, for selv om det er grusomt med den kvalmen, så er det jo litt godt også. Godt-vondt.

Er nå 7+5.

Kan dette være en MA? Eller er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

titter inn fra 3.tri :)

det er helt normalt :) tror nok at kroppen venner seg til plagene sånn at du ikke skal kjenne dem så godt. for å kunne fungere litt mer normalt i hverdagen :)

Skrevet

Så snodig.. akkurat det samme skjedde med meg!

Har vært uvel og klein hver dag.. .følt meg skikkelig gravid..ikke klart lukt av middag osv.. Vips.. så var alle symptomer borte (når jeg jeg var 7+5). Til og med de ømme brystene er borte. Er kjempebekymra. Hvordan vet man at man ikke har hatt MA?

huh. bekymra. prøver å ikke være det.. men ikke så lett.

Skrevet

Her kommer og går symptomene...

Man kan jo ikke vite at man ikke har hatt en MA, har selv hatt 2. De gangene jeg hadde MA forsvant ikke symptomene, jeg tror nesten jeg var mer kvalm de ukene etter at fostret hadde dødd.

Hvis dere er så bekymret kan dere jo be om å få en ul om noen uker for å sjekke at alt er bra. Men aller mest sansynelig så er det jo det.

Ønsker lykke til

Skrevet

Jeg er 1.gangsgravid,og har symptomer som kommer og går... Har faktisk ikke vært så mye kvalm/uvell,men det kommer og går litt det også.

Har vært oppblåst til tider,hatt ømme bryst, stikking i magen,er sliten og trøtt...men jeg synes det er helt herlig at ikke "gravidsymptomene" er der heeeele tiden! Ift det å være uvell/kvalm,så har jeg vært ovelykkelig over at det ikke har vært så mye av det.

Tror man bare må slappe av og nyte tiden man er i god form!:) Man vet aldri når kvalmen,uvellheta og oppkastet setter igang igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...