Gå til innhold

Forsiden på VG nå.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mann frykter han mister huset fordi han har lånt 6 ganger inntekten sin, og er bitter på banken for at han i det hele tatt fikk så stort lån.

Ærlig talt. Man må jo ha litt ansvar for egen økonomi selv og eller? Vi sitter med ca samme inntekt som denne karen har i måneden, og har under halvparten i lån. Ønsket ikke sette oss i større gjeld enn vi strengt tatt trenger.

Jeg syns faktisk ikke man kan skylde ene og alene på banken for slikt!

Nei banken burde kanskje ikke gitt lånet, men det er jo til syvende og sist lånetakeren sin avgjørelse da.

Eller er jeg helt på viddene?

Er ikke meningen å sitte på en høy hest egentlig, men jeg bare syns det blir for dumt når folk gjør ting og tang, og etterpå skal skylde på alle andre for egne feil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig så enig. Det er veldig lett å skylde på andre i Norge. Klart det er hans egen feil, selv om banken også burde ant at 6 * inntekt i lån ikke er helt å anbefale. Men så lenge kunden vil osv. Blir vel et par sånne historier fremover tipper jeg, med finanskrise etc

Skrevet

Jeg er ikke sjokkert over hvor lite gjennomtenkte folk er. Men Yamaha? Are you kidding me?

Skrevet

jeg også stusset litt på han der.. Renta var jo ikke direkte lav når han tok opp lån heller så,..

Som man reder ligger man - som regel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...