mini nr to på vei Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Jeg har en liten klump som jeg kjøpte i en SPA butikk... "smør på flesk" heter klumpen Den skal man gni inn i huden før du tørker huden etter dusj.. Passer veldig fint for meg som sjelden tar med tid til å smøre huden med bodylotion... og så blir huden skikkelig myk av den! Litt dumt at jeg ikke kan forklare bedre med navn og merke.. men finnes sikkert forskjellige lignende varianter.
Hormonelle Frikadelle Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Jeg bruker body lotion fra neutral, og ellers kremer som er uten parfyme, og som er allergigodkjente. Bor i Danmark, og her har de noen fantatiske kremer fra Matas. Jeg bruker Matas ansiktskrem mot uren hud, og det er den beste kremen jeg noen gang har brukt. Har aldri hatt så fin hud før. Og det beste er at den kun koster 34, 50 =) Så har du mulighet til å besøke en Matas butikk, så vil jeg anbefale det på det varmeste
Katsi Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bruker Clarins sin strekkmerkekrem på mage, hofter og pupper. Resten av kroppen smører jeg med Biotherm sin hvite bodylotion.
Promp Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Mom&baby balm fra L'Occitane! Ikke et strekkmerke hittil, er i uke 34 nå. Bare naturlige produkter i alle produktene til L*Occitane, anbefales på det sterkeste!!!
manina♥♂ ♀ ♂♥ Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Vi sverger til sebamed:)! stellekremen er helt super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå