Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Må alle ha ermeløse brudekjoler? Det ser ikke like pent ut på alle, særlig ikke de som har litt kraftige overarmer. Det finnes så mange nydelige kjoler med ermer også! Ermeløse kjoler ser best ut på de som har tynne armer, men der kan man risikere at korsettet står ut fordi de ikke har pupper, hehe...
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 må si meg litt enig der ja... MEN, det er vanskelig å finne fine kjoler med ermer synes jeg! En tynn "spagetti-stropp" er liksom ikke nok til å utgjøre den store forskjellen....
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 95% av alle brudekjolene er jo uten ermer :-S Jeg synes selv at jeg faller i kategorien de som ikke passer stroppeløse kjoler. Så jeg har jo et særdeles lite utvalg. MEN, jeg har ikke lyst til å se ut som et stappa pølseskinn på bryllupsdagen min! Syns at på noen av brudene med stroppeløst ser det ut som alt tyter ut over kjolekanten. Ikke pent. Så jeg får lete gjennom de 5%, eller finne meg en sydame
Hengebuksvinet&de4grisungene Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Kan tipse om en svært vakker brudekjole med lange chiffonermer på http://bridalshop.dk/index.php?cPath=85_22_37 Brukte selv den i mitt eget bryllup for to uker siden:-), og fikk masse lovord! Den syes etter mål du sender inn, så den sitter perfekt! Gi litt rom for magen da.... det kan du sy inn igjen så det ser bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå