Ksenia & Anjem Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde dere bestilt disse? prinsene.blogspot.com
a-mamma Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Søte gutter du har :-) Jeg synes det ble litt mye farger på bildene pga bakgrunnen. Usikker på om jeg ville bestillt, men jeg ville evt. tatt det øverste.
Gjest nanny carrie Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, det hadde jeg ikke, sånn tatt i betraktning at nesten alle de andre bildene du selv har tatt av ham ser mye mer profesjonelle ut+ bedre. Syns ikke de bildene der var så veldig fine og de ligna ikke så veldig på han heller.
Mikroline Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes generelt at slike fotografbarnehagebilder ikke er så fine, fordi de ofte er veldig oppstilte og lite naturlige. Bilder man tar selv blir ofte bedre og mer naturlige. Da lillemann tok bilder i barnehagen i fjor, bestilte vi bare gruppebildet og sendte resten tilbake. Tror vi kommer til å gjøre det samme i år. Men motivet var det ikke noe feil med, veldig søt gutt du har;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde bestilt:) Moro å ha senere da. Men hvilken bondegård var det dere var på? Tittet jo på litt flere bilder når jeg først var inne på bloggen din;)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Alle bilder må jo bli fine med den nydelige gutten som motiv, men enig i at barnehagebilder ofte ser litt "oppstilte" ut. Vet ikke hvorvidt du synes det er gøy å samle på - om ikke det er helt nødvendig tror jeg kanskje jeg ville brukt pengene på noe annet. Du har - så vidt jeg kan se på bloggen - mange andre, vel så fine bilder av den fotogene prinsen din :-) Så bloggen din en gang her for en stund siden også, så stor og ikke minst nydelig minstemann er også:-)
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes de var fine, jeg. Alltid gøy å ha barnehagebilder! En annen ting: Har du lov til å legge ut fotografbilder på nettet på den måten? Bare lurer, jeg altså.
Hikken Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Var veldig oppstilt :-S Synd de nesten alltid gjør det med barnehagebilder, det blir jo så unaturlig.. Men veldig skjønn gutt da :-)
Jerrys jente Skrevet 15. oktober 2008 #9 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde nok vært usikker jeg også. Ser ta du har tatt flere bilder av gutten selv som var mye finere enn fotografbildene.
Ksenia & Anjem Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2008 takk for svar tror jeg avbestiller de, skal vente å se over dem først når jeg får de i posten..men er enig med dere at jeg synes ikke de var så fine egentlig..er jo ikke vits å kjøpe de og legge i en skuff...de tar jo bilde hvert år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå