Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Mannen min jobber offshore og har tur i november. Så i helga skulle vi ut for første gang etter fødselen. Skikkelig kose oss og drikke litt osv. Mamma og pappa har sagt ja til å være barnevakt. MEN så får han beskjed om at han må dra i MORGEN!! snufs hulk..... Liker at ting er litt mer forutsigbart....savner ham så fælt når han er ute. Bare et lite hjertesukk fra meg :´-(
fox`y Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Kjenner igjen den dær ja. kjedelig når d blir sånn. masse planer hær å som har gått i vasken pga at sambo har måtte dratt tidligere på sjøen osv. min dro i dag han, savner han litt allerede men d er en vane da:) verste er at jeg vet ikke hvor lenge han skal være dær nå. alt fra 2 uker til 5-6 uker. jaja gutta savner han kjempe my da,men snakker i tlf så d går fint. håper dere får tatt igjen den utekvelden da, dere har sikkert godt av d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå