Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er i uke 34 nå og sliter med å gå på do. Satt i en halv time i dag morres. Var utrolig vondt, blødde en del. Kjenner jeg er helt øm i baken enda..Kanskje litt for mye info:-/ Har dere noen supre forslag til hva jeg kan spise i kveld så jeg kommer meg på do i morgen. Skal på kiwi etterpå. Lurte på å kjøpe meg aktivia youghurt og svisker, noe mer?
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Kjøp svisker i pose. Og start forsiktig. Det er veldig avførende og må ikke inntas i for store mengder når du er gravid. Da ender det i diare og det kan igjen trigge rier. Spis 5-6 svisker første dagen og det samme dagen etter. Så ser du hvordan det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå