Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som vet hvor man kan få leid bilstol i Trondheim? Er mest på jakt ette Maxi Cosi sitt fra 0 - 13 kilo.
november barnet Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 nå vett ikje eg någe om leige der i trondheim siden eg bur på karmøy da, men eg ringte t forsikringselskapet gjensidige å der kan du få leige bilseter fra d er nyfødt til dei er 12 år d to første setene må retuneres men d siste får du til odel å eie. eg betalte 900 i depositum å så betaler du ca rundt 350 kr i månen hvert kvartal d e ca 4 goner i året. dei 900 kr får du tbage når du har fått levert alle setene i go behold tbage kunn de 2 første setene så sendes tbage da. d 3 får du. du kan jo ringa dei å høre me de. eg håper eg va litt t hjelp iallefall. håper du får tak i bilsete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå