Gå til innhold

ehh..vaska sambo si arb.bukse..

Anbefalte innlegg

Skrevet

han spurte meg i går om jeg kunne vaske den..

jada..greit det..

MEN!! han må da kunne plukke ut penger/mutter/spiker selv!!

maskina er full av diverse metalldingser..og den lager en je**lig lyd

når den pumper inn vann..måtte bare slå av med en gang...

ÅÅÅÅÅÅ!!! dette får han fikse..

*slippe ut litt damp før han kommer hjem*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går du ikke gjennom lommer før du putter tøy i maskinen?? Det har jeg pent måttet lære meg....

Etter å ha plukket spiker og diverse ut av maskinen. + PAPIR. Gjett hvordan arbeidstøyvasken ser ut når det har vært tørkerull i ei lomme....

Så nå går jeg ALLTID gjennom alle lopmmer før noe puttes i maskinen. Gjelder mine egne lommer også og ungenes. Guttonegn har hatt en periode med steinsamling, og det er heller ikke lurt å få i maskinen.

Skrevet

jo..gjør som regel det..men siden han hadde lagt den pent foran maskina og spurte om jeg kunne vaske den,tenkt dumme meg at han allerede hadde gjort dette selv...

Skrevet

Her har mannen min fått beskjed om to ting. Eg vaskar ikkje klær som ligger andre plasser enn i skittentøyskurven og eg sjekker ikkje lommene dine, dei må du tømme før du legger den til vask. Vaska ei ny pakke med tobakk ein gong og det var litt krise for det var litt smalhans da, men da lærte han noko i hvertfall.

Men eg har vaska mine bukser med handlelappen i lomma og det har ikkje vert like heldig bestandig hehe, min egen feil da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...