aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har hatt litt oftere kontroller enn det som er vanlig pga komplikasjoner i tidligere svangerskap, men når er det en vanligvis begynner å gå hver uke?
Bobla74 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 er i uke 36+1 i dag. Har vært hos JM hver 4. uke til og med i dag (time i dag) Nå er det 2 uker mellom hver time. (2 ganger til før termin) Så her er det ikke vanlig med en gang pr uke, er vel evt når termin er passert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå