Gå til innhold

Vondt fra hoftene og ned om natta...!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner flere ganger hver natt av at det går smerter ned fra hoftene og ca ned til kneet... Kommer i tak på en måte, noen ganger bare på en side - gjerne den jeg ligger på, andre ganger går det på begge sidene samtidig! Akkurat som om det går isninger på utsiden av beinet. Kjenner det også i ryggen, helt nederst i korsryggen. Sover på siden nå, får ikke til å ligge på ryggen lenger, men jeg våkner med disse smertene hver natt, og gjerne hver gang jeg snur meg! Er jo håpløst å ikke få sove mer enn en times tid av gangen, og det gjør virkelig vondt... Sliter litt med bekkenet, men kan det være det da? Nerver i klem? Eller...? Er 27+6 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sliter også med dette, og jordmor sa til meg at hun trodde det var bekkenløsning.. ba meg ligge med dyne mellom lår, kne, og ankel. Men den glir jo alle veier og ja det blir ikke mye søvn, og når jeg havner på ryggen er det fryktelige smerter. Skal få henvisning til fysio nå hvis jeg får lov av legen, er 100% sykemld pga kort livmorhals og må ligge meste mulig og det passer jo dårlig når det er så mye smerter av å ligge.. Hør med legen din..

Skrevet

Hmmm, kom borti den dumme anonym-knappen når jeg lagra - HI her! Går allerede til fysio to dager i uka, kan kanskje spørre der i mårra - har ikke tenkt så langt enda ;) Prøver å ligge med ei pute mellom beina, men som du sier så forsvinner den fort når jeg sovner... Får vel bare holde ut, er jo ikke såååå lenge igjen til tulla kommer nå! Er sykmeldt jeg også, vært det siden uke 3!! Er heldigvis ikke sengeliggende konstant jeg da, men blir en god del tid i senga likevel pga hyperemisis... Og da hadde det vært ok om en kunne finne en god stilling, men skal ikke klage for mye - tulla har det jo bra - det er viktigst :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...