niania Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hvis jeg alltid kjenner hikkinga nederst på venstre side, hvordan ligger hu da? Har kjent hikking nesten daglig nå på akkurat samme sted i tre-fire uker. Er i uke 31.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 må vel være brystet hun hikker fra.. måtte tenke selv nå hvor det kom fra når jeg hikker hehe.. men jeg vil jo tro at det er fra brystet ja.. tror du hun har snudd seg ned?
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var hos jordmor i går og fikk vite at babyen har snudd seg. jeg kjenner hikkingen nede og jordmor sa at det var normalt i og med at hun lå med hodet ned. Har tidligere kjent hikkingen oppe så det tyder nok på at din også har snudd seg ja:o)
niania Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 legen sa det virka som om hu lå med hodet ned. ja, det må vel være fra brystet eller magen? og ikke munnen og hodet? hm er det normalt at de hikker så ofte?
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 så spennende får håpe hun ikke snur seg igjen da hehe. har kjent en del hikking jeg også. er 29+2 på vei..lurer jo på hva hensikten er.. for det kan jo ikke være så veldig behagelig for dem å hikke konstant.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 min ligger med hodet i bekkenet, og jeg kjenner hikkinga nede på høyre side. nesten helt nede bak skambeinet. men legger jeg hånda på rumpa hans, så kjenner jeg at den også rykker pga hikkinga.
jinte1983 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 de hikker fordi de drikker masse fostervann, og fordi de driver med pusteøvelser helt normalt. noen hikker mer enn andre. hu her hikker sinnsykt mye, det gjorde ikke forrigemann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå