h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 selv prøver vi 1 gang i mnd.... det er godt..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg og lillemor har vært ganske ofte, så og si hver uke fra hun var 8 uker til hun var 10 mnd. ca 2-3 ganger pr mnd fra hun var 10 mnd til 1,5 år. Og 1-2 ganger pr mnd fra hun var 1,5 år til nå,hun er snart 3 år. Guttungen går i baseng ca annenhver uke når de har basseng på skolen. Går i basseng sammen alle sammen 1-2 ganger pr sommer ferie, thats it. Har snakket om å begynne å gå alle sammen fast, men det har ikke blitt noe av ennå.
yasmina Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 flere ganger i uken Selv minsten paa 2 mnd har badet ganske mange ganger allerede
skorpionfruen Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Vi prøver å få til 2 gang i mnd. Snuppa er hos pappaen sin annen hver uke og da prøver jeg at det hvertfall blir en gang pr uke når hun er hos meg.
Bøggly Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Egentlig aldri. Men akkurat nå har far og sønn forsvunnet ut døra for å dra i bassenget! Og jammen meg skal vi ikke på hotelltur i helga, og der er det også basseng! Så nå blir det sving på svømminga!
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var en del når storesøster var liten. Men lillebror har atopisk eksem, og bør ikke bade i klorvann. Så vi har ikke vært en eneste gang faktisk =( Men jeg har lyst å prøve alikevel jeg, pga da kan han være naken, og varmen skulle vel gjøre godt.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, altfor sjeldent, dessverre......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå