2pluss1engel Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 denne skikken har jo helt tatt av, og jeg bare lurer-pleier dere la barna gå rundt på dørene, og evt hvor gamle er de da?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 nei..men nå er jenta bare 2 1/2 år da.. men kommer ikke til å feire halloween når hun blir eldre heller.. hvorfor det??
kleine Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Går ikke halloween her hjemme, men har kjøpt kostyme, for de skal ha 2 timers halloweenfest på skolen den kvelden
Cilimed nr5 i magen Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Våres har gått halloween i alle år, tradisjon hos oss, og nesten bedre enn hele jule freiringen!
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Ja. hun er 8 og er vel 3 ordentlig året nå
kei80 Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Ja hun gjør detMen kun i naboaget og de blir varslet slik at de som ikke ønsker besøk skrur av ute lampene den timen det går.Funker bra her og ingen blir sjenerte.
noggie Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Vi inviterer gruppa i barnehagen hjem til oss på fest (må holde noen av de keltiske tradisjonene ved like også) men går ikke rundt på dørene. Gir hvis noen kommer men KUN på 31.!! Enkelte sender jo ungene sine ut hele uka
tommelise-31 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Samfunet blir amerikanisert. Denne tradisjonen som er sinnsykt kommersiell har ikke tidligere hatt grobunn hos oss, men de siste årene har vi begynt å gå i de samme fotsporene. Jeg liker ikke denne tradisjonen jeg, så mine barn går ikke på dørene å tigger godteri. Knask eller knep du liksom,,,,så dumt!
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Har ikke noe tradisjon for det her nei.. Synes også det er teit å adoptere enda en godtefråtserdag.. Morsomt med halloweenparty og kostymer,men ikke den dør til dør greia.. Tror ikke det er så mange naboer her som kjøper inn godter til det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå