h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hadde det litt for travelt da jeg skulle "springe" ned trappa i går... og med ullsokker på for første gang i høst, så ble det litt glatt... så der for foten opp og rompa ned, og sklei ned 3-4 trinn...dunk-dunk-dunk sa det...hehe Den blå flekken på "skinka" i dag....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Huff, stakkars deg... Det finnes ullsokker med skli sikring.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, ullsokker er glatte... Men har man falt en gang, så husker man det kanskje til neste gang å ta det med ro ned trappa.. Men det gjør vondt å falle sånn.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Auauau - been there, done that Av og til er jeg veldig glad rumpa mi kommer med litt ekstra "polstring", er greit også på glatta om vinteren
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Au stakkar deg!!! =( Jeg har aldri sklidd ned trappa på ullsokker, men har flere ganger klart å snuble i mine egne *heller ikke så lange ben*..... Det er ikke noe godt! Ønsker skinka di god bedring =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå