Gå til innhold

Dyne til babyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags dyne bør den lille ha. Dun, syntetisk etc?Mangler dyne både til seng og vogn, men er usikker på hva jeg skal kjøpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte både dyne og pute på IKEA og trodde først at det var bra. Men har etter hvert skjønnt at de er allt for store for nyfødde. De er også merket med +1år, til tross for at de selges på babyavdelingen. Nå har jeg kjøpt dundyne og pute på salg hos "Princess". De er ev merket "Andungen" og er mye mindre enn IKEAS. Akkurat nå lurer jeg bare på om de må vaskes hos spesialist eller om de går å vaske i vanlig maskin og tumles tørre, håper da virkelig det!

Skrevet

Har hørt at dundyner ikke er bra pgs allergi hos barnet. Men det er sikkert delte meninger om det som alt annet:-)

er det tilbud hos Princess nå?

Skrevet

Jeg kjøpte dyner på KID. Ikke dun vel og merke...

Høie er merke på de tror jeg..

De skal være allergitestet og sånn..

Kjøpte 65x85 til vogna og 80x100 til senga.. Tror det var de målene.

KID har jo sånn vennesalg nå. 30 % rabatt på hele sortementet, eller 40% hvis du har med en venn (eller noe sånt)

Skrevet

Jeg kjøpte dyne på Jysk i går, fiberdyne i str. 65x85 tror jeg det var.

Dyna kostet 79,90 også kjøpte jeg babypute til 69,90 :-)

Kjøpte også sengesett til 99 kr, og sengekant med ole brum til 199 kr :-)

Denne dyna er den minste babydyna. Neste strs. blir 80x140 (tror jeg), som er til grindseng :-)

Skrevet

jeg har og kjøpt dundyne fra princess. de er på tilbud, så løp å kjøp:)

de har jo ikke lov å selge dyner som ikke er bra å bruke..

Skrevet

Jeg skal også ha dundyne til babyen. Er allergisk selv og de gamle dundynene kunne jeg ikke bruke. De nye er (iallefall de av god kvalitet) allergibehandlet så det skal ikke være noe problem. Jeg kan fint bruke de nye dundynene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...