h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 syns dere det er ubehagelig at naboen/famile finner ut hva dere har i formue, betaler i skatt og hva dere tjener etter fradragene er trukket i fra? For meg er dette uproblematisk. Jeg bor på en liten plass og funnet ut for lengs at det folk vil vite om meg finner de ut uansett, vist de prøver hardt nok...hehe:)
skorpionfruen Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Uproblematisk for meg også, er student så de må bare se
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det gjør meg ingenting. Hadde de derimot sett hva jeg fikk utbetalt pr mnd, og hvordan jeg disponerte pengene hadde jeg vært litt mer skeptisk, selv om jeg ikke har noe å sjule der heller.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Uproblematisk.. Når dem ser så lite jeg har under inntekt så tenker dem sikkert: stakkar - hvordan ha dem fått det til å gå rundt.. ) Gikk skole i fjor, så på meg står det nemlig under 20 tusen...
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Nei, plager meg ikke. Det som plager meg er hvor usannsynlig lavt beløpet som står der er etter så mange år på skole (
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg bryr meg ikke. Men tror folk synes synd i oss også hvis de ser der. Vi har jo akkurat kjøpt gård, og sambo har akkurat starta firma. Tipper de lurer på om reimadressene er kjøpt og betalt for he he =)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Kan ikke si at det plager meg, nei. Visst folk virkelig ønsker å vite slikt om meg, jaja så får de nå bare bruke tid på det da.... Er mer bekymra i forhold til de som har det skikkelig "trangt" økonomisk, da kan skattelistene fungere som uthengning, og har faktisk vært borti at det har resultert i mobbing av unger.... Så i grunnen, synes jeg det er unødvendig å legge det ut offentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå