Ladycaliente Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 med avvenning av mat på natta? Det er flere som syntes det er rart at jeg ikke har begynt med avvenning men snuppa er jo bare 4 mnd. Og hun har behov for mat..Drikker 180ml første gangen hun våkner som er rundt 01, da legger jeg henne litt før 20 og andre gangen mellom 4 og 5..da drikker hun ca 150-160..Da sover hun til vi står opp rundt 08. Kan jo ikke bare ignorere det at hun våkner pga sult. Når er det vanlig med avvenning forresten.
2SmåTroll Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke vet jeg, men jeg har latt mine styre det selv. Har de våknet på natta og vært sulten har de fått mat. Og plutselig så sov de hele natta Vet ikke om du ble klokere jeg. Men jeg gjorde ingenting.
firemerkersmør Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Når de får i seg endel grøt på dagen så du vet de ikke er sultne om natte. 6,5 mnd her. Hvis du gjør som 2 prinsesser kan du sitte med en unge på 1,5 år som fortsatt spiser 3 ganger om natte.
Zitro Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Min er straks 8 mnd og spiser fortsatt minst 2 ganger hver natt. Men jeg får ikke i henne fast føde på dagtid så jeg har ikke hjerte til å nekte henne nattmat enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå