Gå til innhold

Til dere som har har spray brunet dere i salong.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det skjoldete eller orange? Ble det jevnt fordelt på hele kroppen? Noen som har sprayet seg i stavanger området, og kan anbefale et sted?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ei på jobben gjorde det og hun angret. Hun var orange i en uke etterpå. Det ble en del latter utav det, men jeg tror jeg hadde lagt meg hjemme for å si det sånn.

Skrevet

Huff såpass :P Skal nemlig i bryllup og føler meg så gusten og grå,derfor jeg gjerne vil freshe meg opp,men nå ble jeg jammen litt skeptiskt gitt..vil ikke bli seende ut som en appelsin...

Skrevet

Jeg har gjort det en gang.... Ble ikke orange, men litt skjoldete med en gang.. Fikk da beskjed om å ikke dusje eller vaske meg på 24 timer, for så å skrubbe lett på det som var skjoldete... Det gikk fint bort, og jeg hadde en fin brunfarge (men ikke mer i enn en ukes tid da ;-)

Skrevet

Skrubb deg godt hjemme først over hele kroppen (spesielt knær, albuer å "knokkler") smør deg inn med fuktighetskrem etterpå, da blir det ikke så fort sjoldete...

Hør med bare klinikken i stavanger (den på siden av carlings). De er gode på alt annet så rekner med de kan selvbruning godt også..

For all del ikke gå på hud,han og henne...

Eller gå på hinna vgs, de har spray kabinett der, å hudpleie elever som driver salong på skolen, er like flinke som hudpleiere i salonger, desuten koster det under halvparten av prisen som ute i salonger,,

Personlig er jeg mer glad i å smøre meg hjmme med selvbruningskrem, mye billigere å får et bedre resultat rett å slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...