Gå til innhold

Hva slags smerte er dette??


Anbefalte innlegg

Gjest Mammamoms
Skrevet

Jeg er 33+1 i dag.

 

Jeg var i byen i stad, og skulle bli plukket opp av en bil utenfor biblioteket. På vei dit, fikk jeg plutselig et skikkelig vondt tak i ryggen, som også svingte frem i magen, kanskje litt ekstra vondt på høyre side. Smertene var så vonde at jeg ble klam i hendene, og ble plutselig litt redd med tanke på fødselen! Da bilen kom og jeg fikk satt meg ned forsvant smertene umiddelbart!

 

På søndag som var opplevde jeg det samme. Bare at det var det helt tydelig at smertene var på høyre side, både rygg og mage, langt ned mot bekkendet. Men smertene var sterkere i dag. De varte også forresten en god stund, flere minutter.

 

Hva kan dette være? Kynnere opplever jeg på en helt annet måte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...