Gå til innhold

gulp = nok mat???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan regne med at småen har fått i seg nok mat når han gulper etter måltidet. Han henger stort sett på puppen men må spe på med litt flaskemelk av og til. Han er 1 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det nødvendighvis vil si at de får nok mat. Det har litt med hvordan de svelger melken tror jeg.

her gulpa ho veldig de første 2 mnd, men etter det ble det slutt på gulpingen. Så vet ikke helt om lukkemusklene eller hva jeg skal si (er ikke lege) kanskje utvikler seg litt.

men noen ganger er det jo tegn på at de har fått nok mat :) Du merker jo fort om han er sulten.

Skrevet

Ja men han har et enormt sugebehov også så selv om han gjerne vil ha puppen i munnen hele tiden er jeg ikke sikker på om han er mer sulten.... Selv om vi gir flaske av og til vil han gjerne ha puppen igjen etterpå - for å roe seg liksom. Ikke lett dette her. Har vært gjennom det samme fire ganger før så jeg burde vel begynne å kunne dette nå....:-)

Skrevet

Siden du har noen barn så burde du kanskje ha litt erfaring ja ;) Men dumt spørsmål, bruker dere smokk da? Hva med og gi han smokk og legge han intill deg, roer han seg da?

Skrevet

Han kan ta smokken av og til men er ikke veldig glad i den - nei det med amming blir en visst aldri utlært i - særlig ikke når en strever med på grensen med nok melk. Men vi henger på og jobber videre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...