mamma-for-første-gang Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er det noen av dere som har erfaring fra svangerskapskurs på SUS (arrangert av Mama Stork)? Eventuelt noen som skal dit i november?
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 hei, jeg var på svangerskapskurs med dem på sus..Var skikkelig bra. Er du av den sjenerte typen og lurer på litt ting råder jeg deg til å ta kurset med noen andre. Mama stork har store grupper. Men jeg syntes det var kjempebra informasjon, film og omvisning:)
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Vi vurderer også å melde oss på dette kurset, virker veldig greit. Men sambo er litt skeptisk da, ser for seg rollespill og det å sitte å utlevere følelsene rundt alt dette.. Samtidig har vi begge veldig lyst, greit å få med seg infoen og omvisningen på føden/fødeloftet:) Hvordan er informasjonsdelen bygd opp på lørdagskurset?
mamma-for-første-gang Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe..blir hvertfall ikke noe rollespill her i gården!! Jeg har hørt at informasjonsdelen er veldig bra, og det er omvisning på føden/fødeloftet, film, rom for spørsmål og praktisk informasjon angående fødsel. Jeg har sjekket litt med de andre tilbudene i Stavanger, men har nå meldt meg (oss..) på hos mama stork. Satser på at det blir bra
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det blir bra vet du:) Jeg syntes iallfall kurset deres var veldig bra. Ikke noe rollespill;) Og filmen var vennlig for de som er litt ønfintlige. Det begynte med at vi alle var samlet i et auditorium for felles info om svangerskap/ fødsel. Deretter gikk en gruppe på omvisning føden/ fødeloftet, mens den andre ble igjen og så film. Så byttet vi. Innlagt lunsj var det også og snacks på gangen ellers:) De siste timene var alle samlet i auditoriumet hvor det ble snakket om smertelindring, mer fødsel, og livet etter fødsel. Var et veldig bra kurs:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå