Gå til innhold

Ekkel opplevelse i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og ungene, alle tre, var ute og trillet tur i dag. Skulle til mamma...

Hadde avtalt med henne at naar de ikke orket gaa lengre skulle hun komme og hente oss siden der var 40 grader ute kunne og det fort bli litt langt.

Hadde ikke gaatt langt foer en hvit bil rullet opp paa siden av oss og snakket til meg, jeg skjoente ikke hva han sa og bare ristet paa hodet og gikk videre.

Men han gav seg ikke og kom opp igjen paa siden av meg, men da kikket jeg ikke paa han.

Saa kjoerte han videre,men etter 2 min kom han tilbake, stoppet igjen foer han kjoerte videre.

Maa jo ha kjoert rundt og rundt da faktisk kom tilbake en 4 gang. Da ringte jeg mamma. Han forsvant da jeg tok opp telefonen og jeg fortalte mamma hva som foregikk, men vi hadde bare noen faa hundre meter igjen saa jeg sa det var greti.

men gjennom siste rundkjoering lkkom han jammen meg igjen og da stoppet han og gikk ut av bilen.

Dro ungene med meg, snudde og ringte mamma som hentet oss i loepet av 2 minutter. Eldstemann graat som bare det og jeg var ikke langt unna selv.

Kjoerte en runde her senere og fant ufattelig nok bilen igjen saa naa er mannen og pappa paa politistasjonon og anmelder han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes skikkelig ekkelt ut:( Tror jeg hadde fått hetta ja.

Men hvor i all verden er det du bor hen med 40 varme?

Skrevet

Hufff hvor ekkelt. Håper han får seg en støkk når han blir anmeldt.

Skrevet

Ja vet du, da hadde jeg også blitt livende redd. Er så ekkelt når man ikke aner hva de er ute etter. Veldig glad for at det gikk bra.

Men når det er sagt, er jeg utrolig misunnelig på været dere har. Her i kalde nord er det 6 grader og regn. Vil også ha 40 grader!

Skrevet

Uff så fælt!! Jeg hadde også blitt kjemperedd om det hadde skjedd noe sånn.

Håper barna og du får roet dere!

Skrevet

Uff, ja det var kjempeekkelt :/ Håper det er et engangstilfelle, og at både du og barna slipper å oppleve noe slikt igjen.

Skrevet

For et mareritt da!! Huff..Håper du slipper å oppleve slikt igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...