ønsker spire 87 Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 fikk tr onsdag i sist uke og var ferdig søndag/mandag, begynte med stikkinger/murringer i magen igjenn på mandag. det fortsatte på tirsdag så jeg tok en el test på tirsdags kveld og den var svakt positiv, så jeg tok en ny test i dag tidlig og den og var svakt positiv... betyr dette at jeg har el allerede. da får jeg en syklus på bare 21 dager. de andre syklusene jeg har hatt siden jeg sluttet på pillen i mai er på 33,35,46 og 31 dager??? når testen er svark positiv betyr det at el har vært?? hadde sex på tirsdag (i går) var det forseint??
-Mariposa- Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 el-tester er ikke alltid veldig sikre for man kan ha små topper med LH-hormonet før man får selve eggløsninga så om den feks er svakt positiv vil jeg ikke være sikker på at det er el nei... Hvordan er tempen din? Hva med utfloden og livmorstappen? Sjekk ut disse linkene for mer info: http://www.snartgravid.com/Egglosning/Livmorsekretet-gjennom-syklusen.html http://www.snartgravid.com/Egglosning/Livmortappens-stilling-og-konsistens.html Lykke til
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hei. El-tester er ikke positive før testsreken er like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Så du har ikke el ennå
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 kan ikke sånne el tester slå ut på graviditet også da??ikke så veldig greie på de testene der men syns å ha hørt det....... mange har jo blødninger rundt den datoen tr "skulle"ha vært der....det hadde jeg.....
Nellybelly Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har ikke brukt el. tester, men sist gang fikk jeg el slim på dag 8, og det varte i tre dager. El på dag 10. Da fikk jeg bare en 23 dagers syklus, og jeg pleier ha syklus på 28-29-30... altså forkortet 1 uke. Så det kan jo være en start på el du har?
ønsker spire 87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har ikke testet tempen eller noe slikt, har heller ikke merket noe el slim.. men det har jeg ikke lagt merke til de andre kangene heller., men har vondt i magen slik som jeg pleier å ha rundt el og rett før tr kommer. var også vondt når vi hadde sex i går, har hørt at noen har det under el.. så jeg burde bare fortsette og teste frem til jeg har klart positiv test? er så redd el har vært og at det er for seint takk for alle gode svar .
ønsker spire 87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har frorresten også tatt en graviditets test, tok en i går for å være sikker men den var negativ ;( så er ikke det heller.
Nellybelly Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Da hadde jeg bare "kjørt på" og testet hver dag fremover, for å se om det blir sterkere strek, eller hva det er (har ikke prøvd slike tester selv) Bedre med en gang for mye enn en gang for lite vel ? ) Lykke til!!
ønsker spire 87 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 ja er det:) men får nok vente til kampen ( norge-nederland) er ferdig hehe. er første gang jeg og prøver og teste så er glad det er noen med mer erfaring en meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå