En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Hvor tar dere bilde til julekort? Med eller uten nisselue? Inne eller ute?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Første året; fotograf Andre året; fikk mamma til å ta bilde av oss alle 3 + pus, nøytrale klær mot nøytral bakgrunn I fjor; fant et bilde hvor snupp var nyyyydelig, gav det sephiafarge og brukte et ferdig julekortoppsett fra fotoknudsen.no. Jeg syns ikke lue/ikke lue eller "tatt for anledningen" eller på lekeplassen en vanlig høstdag er så nøye, så lenge man syns bildet er pent.
MintCondition Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Fortrinnsvis er morsomt, pent og naturlig utebilde, av barn i lek f.eks. Og UTEN den jævla nisselua, gud så stygt jeg syns det er med alle julekortene med unger i nisseutstyr, pepperkakedresser, puttet ned på et lammeskinn og plassert foran peisen. Lite fantasifullt
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 ok, takk for tips.. da dropper jeg nisselue i år.. hehe.. =)
*Anonymus Maximalus* Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 jeg har tatt julekortbildene i år, ute i skogen med masse fine høstfarger rundt=D aldri brukt nisselue på kortene!!
En Prins + Prinsesse Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 vi skal på hytta i helgen, å da skal vi masse ut i skogen =) skal prøve å få tatt et FINT bilde da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå