Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sitter og prater om barneoppdragelse og slenger med leppa til de som ikke mener det samme som henne. Men, hun sitter her inne 24/7, når er det hun oppdrar sine barn egentlig ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor henger du ut andre med nick men du er anonym selv? har du ikke noe bedre å gjøre?

Skrevet

Jeg synes ikke du skal utgi deg for å være så mye bedre enn andre. Se på deg selv og se om du ikke kan le litt av deg selv også innimellom. Vi har alle godt av å åpne øynene for hvordan vi selv er og ikke bry oss sånn med andre. Sender deg en klem i tilfelle du trenger det...:o)

Skrevet

Enig med deg 1smule! Tenkte først jeg ikke skulle gi a noe oppmerksomhet på dette "gode" innlegget, men klarte ikke å dy meg for nå skriver jeg i vei:-)

Skrevet

Ugla er faktisk en av mine favoritter!

Hun kommer stadig inn og redder meg i helt forferdelige diskusjoner.

Uheldigvis er jeg ikke like modig og tørr å bruke nicket mitt.

Stå på Ugla ikke bry deg!

Skrevet

Hahaha, det var en SPØØØØØØØK. Liker ugl@ jeg.....Måtte bare få litt action her : )

Klem fra HI

Skrevet

Dårlig spøk... Synes den var litt på kanten egentlig!!!!

Skrevet

tror nok du ser at ugla er en oppegående dame med egne meninger, noe du sannsynligvis ikke tåler. Kanskje du ikke har det selv?

Skrevet

spøk? jaja, bra du fikk dårlig samvittighet

Skrevet

Synes det høres mer ut som om du prøver å ro, jeg, HI... ER det ingen som synes det er litt lavmål å prøve å skape krangler om andre her inne? Det må da være mer fornuftige ting å dikutere?

Skrevet

Haha...nice trye HI ;-)

Har du ikke bedre ting å gjøre enn å slenge dritt ang mitt nick så vil jeg påstå at du bruker din tid dårligere enn jeg gjør i hvertfall ;-)

*SMAAAASK*

P.S kan forøvrig trøste deg meg at akkurat i dag så blir jeg ikke her inne hele dagen, og at jeg ikke har vært her siden ca 10.30 tiden i går.... Have a nice day!

Skrevet

Er helt enig med HI. Ugl@ er en "bedreviter". Kvalmendes til tider.. Er anonym for orker ikke all dritten til resten av "bedreviterne" her inne:P

Skrevet

Vær nå ærlig anonym 08.54. Du er anonym fordi du ikke tør stå frem med nick når du slenger dritt om andre.

Skrevet

Ja må nesten si meg enig her jeg å!

Å ja hun er kvalm til tider! At hun er her inne hele tiden så trenger hun ikke å være en dårlig mor, men ei med lite venner og ingen hobbyer.

Kanskje ikke så rart at hun har lite med venner med tanke på den holdningen hennes. Hun tror hun kan alt, hun tror hun er noe stort og tror hun kommer til å bli noe større!

Er enig med anonym 08.54...Er anonym for orker ikke all dritten til resten av "bedrevitere" her inne.

Ugl@ er faktisk så bedriten at det er faktisk verd å bruke en liten smule energi på dette tåpelige innlegget.

Skrevet

Helt enig, som om jeg skulle ha skrevet det selv.

Skrevet

Hahahaha For et morsomt innlegg!

Skrevet

Åhhh...GIIIIID...har jeg trampa på noen tær her igjen nå????

Kansje det skrevne ord blir noe kvassere enn man ville ordlagt seg muntlig?

Og venner har jeg nok av...heller noen utvalgte man vet man kan stole på eller en haug som driver å skvaldrer bak ryggen på hverandre av den type som diverse anonyme her inne er utifra slike innlegg...

Skrevet

Fy faen å stygge noen av dere er!! Henge ut en person på denne måten...håper det er en syk form for humor, og at dere egentlig bare kødder - selv om jeg ikke skjønner humoren...

Har ingen peiling på hva Ugl@ mener og hva hun har skrevet her inne som dere henger dere opp i - men det betyr vel kanskje at dere er her inne nok hele gjengen!!?

Det er et menneske bak "nicket" Ugl@. Hadde dere vært tøffe nok til å ha med nicket deres hadde jeg i hvert fall hatt litt mer respekt for dere....nei, egentlig ikke, noen av dere er bare stygge!!..

Skrevet

Enig med super76! Og en stor klem til Ugl@.

Hvis man skal angripe noen med nick, så ha iallfall eggstokker nok til å stå fram med eget nick! Utrolig feigt å ikke gjøre det. For alt vi vet, kan det jo være samme anonym som morer seg her.

Ugl@ har jo alltid nick, uansett om hun er positiv eller negativ. (Synes ikke hun er så veldig bedreviter heller, for min del.)

Skrevet

KLem til deg prebs :-)

Har mistanke til at det i hvertfall er samme på et par innlegg, siden i to innlegg står "bedreviter"....apostrofene er forøvrig brukt feil der ;)

Skrevet

P.S kan forøvrig trøste deg meg at akkurat i dag så blir jeg ikke her inne hele dagen, og at jeg ikke har vært her siden ca 10.30 tiden i går.... Have a nice day!

Hahaha LOL

[email protected] ser kvisten i andres øyne, men ikke bjelken i ditt eget!

En heeelt annen anonym

Må bare le av hele greia! Du har en utrolig trang til å få deg selv ganske høyt oppe du! Det forteller ganske mye om deg, for da er du kanskje egentlig ganske langt nede ...

Have a nice day!!

Skrevet

"Apostrofene er forøvrig brukt feil der..". Giiiiiid. Kan du bli mer patetisk. Du er faktisk til og le av. Dine "beskyttende engler" her inne også FORØVRIG :P. Har ikke fallt deg inn at den neste anonyme brukte ordet bedreviter om deg fordi det faktisk er AKKURAT det du ER.

Skrevet

Jeg liker Ugl@ godt!!

Følger ikke så mye med på hvem som skriver hva, men Ugl@ har utmerket seg positivt for min del.

Synes hun virker fornuftig og reflektert!!

Tydelig at noen føler seg tråkket på tærne her og går til angrep...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...