skilt Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er 6+5 idag, og føler meg så til de grader gravid, kvalm, går på do MASSE, og har halsbrann. Tidlig og ha halsbrann ja, men... Dere andre damer da? Har hatt matteprøve og idag, i min elendige form, men hehe, det gikk nå forsåvidt bra:)
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 sto opp halv 9 i dag...sovnet på sofan og sov der i 3 timer....våknet i like elendig form....og kastet opp...joda...har det "helt som plommen i egget":S.....LA MEG FÅ LITT OVERSKUDD:(((
charlotte27 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hei.. er 10+1 i dag og formen er så som så... er trøtt orker ikke husarbeid omtrent og bare vill sove.. er små kvalm og trøtt , hele dagen.. håper det går over snart.. å får litt overskudd ass... kjipt å ha det sånn.men blir vel bedre tider vel..... Lykke til....
Glaglagla!! Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Er 4+4 - he he, kvalm på kvelden, litt murringer i magen (som jeg håper gir seg!) Vonde pupper. Ellers helt vanlig.....
Månefeen ♥ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg begynner på uke 11 i morgen. Sier det samme som Kimby og Charlotte27 jeg Formen er litt bedre enn den har vært siste ukene, men ingen overskudd! Trøtt, kvalm, slapp, hodepine... U name it.
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 er bare 4+3 enda..formen er veldig bra.. ikke kvalm..litt halsbrann,men det overlever jeg... håper jeg får "samme" graviditet som da jeg gikk med jenta vår.. var bare plaga med halsbrann..menmen..vi får se..
håpogtro Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Er bare 4+3 så litt tidlig å ha så mange symptomer. Litt murringer i magen og litt humørsvinginger :-o) Men har vært gravid tidligere og da har jeg vært veeeeldig trøtt mest mellom 2 og 3 mnd. Ømme pupper har jeg nesten aldri hatt og halsbrann bare på slutten littegrann.
Ayka 09+13+14 Skrevet 16. oktober 2008 #8 Skrevet 16. oktober 2008 Hm...tror ikke jeg skal klage Har hatt stikking i magen og litt ømme pupper,men ellers så har formen vært veldig bra! Trett til tider,men skal ikke klage på hverken det ene eller det andre! Kvalm har jeg så vitt vært,men det kurerer jeg med å spise små og hyppige måltider...blir jeg for sulten,blir jeg også kjempekvalm. Så det er min måte å unngå kvalmen på
godiva med 3 gull Skrevet 16. oktober 2008 #9 Skrevet 16. oktober 2008 Skal heller ikke klage. Er litt trøtt, særlig på ettermiddagen. men det er den eneste som kan betegnes som plagsomt. Ellers er jeg i kjempe form, og har vært ute med hesten mine idag. Herlig i klart høstvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå