Gå til innhold

Hvordan er formen i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6+5 idag, og føler meg så til de grader gravid, kvalm, går på do MASSE, og har halsbrann. Tidlig og ha halsbrann ja, men... Dere andre damer da? Har hatt matteprøve og idag, i min elendige form, men hehe, det gikk nå forsåvidt bra:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sto opp halv 9 i dag...sovnet på sofan og sov der i 3 timer....våknet i like elendig form....og kastet opp...joda...har det "helt som plommen i egget":S.....LA MEG FÅ LITT OVERSKUDD:(((

Skrevet

Hei.. er 10+1 i dag og formen er så som så... er trøtt orker ikke husarbeid omtrent og bare vill sove.. er små kvalm og trøtt , hele dagen.. håper det går over snart.. å får litt overskudd ass... kjipt å ha det sånn.men blir vel bedre tider vel..... Lykke til....

Skrevet

Er 4+4 - he he, kvalm på kvelden, litt murringer i magen (som jeg håper gir seg!) Vonde pupper. Ellers helt vanlig.....

Skrevet

Jeg begynner på uke 11 i morgen. Sier det samme som Kimby og Charlotte27 jeg ;) Formen er litt bedre enn den har vært siste ukene, men ingen overskudd! Trøtt, kvalm, slapp, hodepine... U name it.

Skrevet

er bare 4+3 enda..formen er veldig bra..

ikke kvalm..litt halsbrann,men det overlever jeg... ;)

håper jeg får "samme" graviditet som da jeg gikk med jenta vår..

var bare plaga med halsbrann..menmen..vi får se..

Skrevet

Er bare 4+3 så litt tidlig å ha så mange symptomer. Litt murringer i magen og litt humørsvinginger :-o)

Men har vært gravid tidligere og da har jeg vært veeeeldig trøtt mest mellom 2 og 3 mnd. Ømme pupper har jeg nesten aldri hatt og halsbrann bare på slutten littegrann.

Skrevet

Hm...tror ikke jeg skal klage :P

Har hatt stikking i magen og litt ømme pupper,men ellers så har formen vært veldig bra! :) Trett til tider,men skal ikke klage på hverken det ene eller det andre! :)

Kvalm har jeg så vitt vært,men det kurerer jeg med å spise små og hyppige måltider...blir jeg for sulten,blir jeg også kjempekvalm. Så det er min måte å unngå kvalmen på :)

Skrevet

Skal heller ikke klage. Er litt trøtt, særlig på ettermiddagen. men det er den eneste som kan betegnes som plagsomt.

Ellers er jeg i kjempe form, og har vært ute med hesten mine idag.

Herlig i klart høstvær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...