line## Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg er en av de (få?) som liker buksene med fot best, hvertfall i de minste str. Jeg leter derfor etter bukser i str. 56 og 62, med sånn bred strikk i livet og fot, i velour helst (de har noen i tynn bomull på H&M har jeg sett, men synes de virker litt kalde). Noen som vet hvor de finnes, butikker eller nettbutikk???
mamma-for-første-gang Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har kjøpt på nettbutikken til ellos (2 for 99,-). De er i bomull, men veldig myke og behagelige. Finnes i brun/rosa, hvit/grå og brun/m.blå. De har også mange fine joggedresser og pysjamaser i velour. Lykke til
line## Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Takk for svar, da er det bare å dra på shopping =)
Gjest Mammamoms Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Si i fra om du får tak i litt tykkere bukser enn bare tynn bomull med fot da, Karoline! Jeg vil nemlig også veldig gjerne få tak i noen med fot! :-) Slippe det at buksene sklir oppover beina, sånn at det blir glippe mellom buksa og sokkene.
line## Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Det skal jeg gjøre!! Skjønner ikke at "alle" misliker føtter i buksene, det er jo genialt spør du meg! =)
line## Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2008 Ser nå på H&M's nettbutikk at de har ett sett i veolur, men omslagsjakke og bukse med fot. Finnes bare i grått eller hvitt da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå