mamma-for-første-gang Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Holder det å tørke av plastleker med en fuktig klut? Tenkte å koke biteringer og sånne ting.. Og hva gjør dere med kosedyr? Jeg tenkte først å putte de i vaskemaskinen, men så står det på de fleste at de må håndvaskes.. Noen gode råd?
line## Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Plastlekene er det nesten enklest å vaske i oppvaskkummen med såpe og vann synes jeg... Er jo ikke så ofte man trenger gjøre det heller da, jeg har hvertfall ikke gjort det ofte... =) Yndlingsbamsen til dattera mi er med overalt og blir selvsagt ofte skitten, og den bare slenger jeg i vaskemaskina sammen med klær av samme farge. Går helt fint med den hvertfall.
rima Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg og kaster kosedyrene i vaskemaskinen, men ofte bare på et skylleprogram for å få av støv og sånn. På de aller fleste står det at de skal håndvaskes, men i heimen hos oss er det plenty med kosebamser, så det er nok ikke så farlig om en ryker en dag. Bare de aller aller beste er skånet mot vaskemaskinen hos oss. De er jeg redd for. Blir nok fort bråk m minsten om en blir fillete...
mamma-for-første-gang Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Ok, da ryker nok hele hurven av kosedyr inn i vaskemaskinen her også. Takk for svar
Gjest Mammamoms Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg har også lurt litt på hva jeg skal gjøre, da vi har fått en bærepose med både tøyleker plastleker fra noen vi ikke kjenner så godt. Har fått beskjed om at det jeg ikke vil ha kan bare kastes, så jeg tenkte egentlig å putte alt i vaskemaskina, og det som da eventuelt ikke tåler det får videre til søpla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå