Ma ra Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Rar men fin følelse. En ny 3-mnd-epoke. Leser innleggene og skjønner at her har mange kommet lenger enn meg: ) Går i min 13. uke nå, spennende tid. Mistet to ganger før, så tør liksom ikke helt slippe jubelen løs. Men hver dag smiler jeg stort over å ha kommet så langt!
Trollunn Skrevet 16. oktober 2008 #2 Skrevet 16. oktober 2008 Velkommen hit, og grattis så langt Dette er den beste tiden i svangerskapet, har jeg både lest og erfart Nyt hver dag, tenk positivt, så går det nok bra skal du se!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 16. oktober 2008 #3 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester ) Ønsker deg masse lykke til....alle gode ting er jo 3 ) Er selv 27+6 idag & venter nr 3 )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå