Gå til innhold

da er jeg visst over i 2. trimester...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Rar men fin følelse. En ny 3-mnd-epoke. Leser innleggene og skjønner at her har mange kommet lenger enn meg: ) Går i min 13. uke nå, spennende tid. Mistet to ganger før, så tør liksom ikke helt slippe jubelen løs. Men hver dag smiler jeg stort over å ha kommet så langt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit, og grattis så langt ;)

 

Dette er den beste tiden i svangerskapet, har jeg både lest og erfart :)

 

Nyt hver dag, tenk positivt, så går det nok bra skal du se!

Skrevet

Gratulerer så mye med 12 fullgåtte uker & velkommen hit til 2.trimester :o) Ønsker deg masse lykke til....alle gode ting er jo 3 :o)

Er selv 27+6 idag & venter nr 3 :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...