lille håpfull Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Heisann!Helt ny her og prøver å finne en plass jeg kan få noen råd.Håper noen kan komme med noen tips på veien:) Prøver å bli gravid,men har opplevd noe som ikke stemmer helt etter min syklus denne gangen.Fjernet kobber spiralen for litt over 2mnd siden.Har hatt normal mensturasjon før og en gang etter.Siste mens kom til riktig dato,men....jeg hadde mindre blødning og den varte kun i tre dager.Følt meg kvalm og svimmel i perioder oxo.Kjøpte to billig tester på apoteket og tok dem dagen etter mens ble borte.Dem viste neg begge to:( Skal ha igjen mens i slutten av mnd,men tør ikke ta ny test.Magen min er oxo hardere over bekken beinet enn ei veninne av meg som er 2 og en halv mnd på vei.Har i lang tid fått klemt ut rå melk ut av brystene.Har oxo to store barn i fra før og er nå 34år.Håper noen kan svare meg:)
atsjo Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Ville tatt en test i slutten av mnd når du venter mensen viss du klarer å vente;) Jeg hadde nok ikke klart å venta mer enn ei uke, hehe..Spørs jo litt på når du har hatt samleie også da. Kvalme og svimmelhet er ihvertfall gode symptomer;) Det der med at magen blir hardere over bekkenet merket ikke jeg noe særlig til i begynnelsen så det ville ikke jeg tatt som tegn, men det er meg da=) Spiralen kan jo også klusse litt med syklusen din. Tar ofte noen mnd for før alt er som vanlig igjen, men er jo muligheter for at du er en av de som blir fort gravide etter prevensjonsbruk også. Får satse på det:)
lille håpfull Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jo jeg har veldig lyst til å kjøpe test igjen:) Men som sakt redd for å bli skuffet.Prøvde oxo å bli gravid etter jeg tok ut spiralen og har fulgt eggløsning kalkulatoren på di prevensjons frie mnd:) Jeg håper det er ett lite frø i magen nå og at den korte mensturasjonen bare var en ufarlig normal blødning ved graviditet.Men gud å vondt det er å lure...kasje jeg kjøper en test til:) Telle dagene til jeg skal ha mens igjen å se om jeg klarer å vente.Tusen takk for svaret Blueberry!!!
lille håpfull Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2008 Nå skjønner jeg ingenting:( Hadde egentlig tenkt å kjøpe meg en cb test i dag.Men da jeg sto opp hadde jeg blødd litt om natten.Ikke blødd noe etter det i dag.6 dager til jeg skal ha M igjen.Nå tør jeg ikke håpe på ett lite frø lenger og tør ikke ta noen test:( Er det noen som jar opplevd det samme som meg her???Please svar meg!!!!
lille håpfull Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. oktober 2008 Her var det ikke mye svar å få nei:( Ingen som har opplevd noe lign før? Håper på svar i fra noen.Begynner å bli surrete av kroppen min og symtomene på graviditet og ikke symtomer osv.Kansje jeg begynner å bli for gammel til å få barn?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 18. oktober 2008 #6 Skrevet 18. oktober 2008 vet ikke om jeg kan hjelpe så mye, men..vet bare at i perioder vil syklusen være litt rar..dette gjelder nok spesiellt oss "gamlinger" over 30;-) ang råmelk, kan jeg selv klemme ut dette etter fødsel for 3 år siden( og jeg fikk piller for å stoppe melkeprod..), så kroppen er et mysterium. dersom du er usikker, ville jeg bestillt time hos lege, hvor de kan ta blodprøve.noen ganger slår ikke g-testen ut, men de kan måle hcg nivå i blodet.
lille håpfull Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. oktober 2008 Takker for svar Diamanda Galas! yngste barnet mitt blir 10 år til våren igjen og da syntes jeg det er rart at jeg skal få klemt ut råmelk av brystene mine nå.Men kroppen kan nok være litt rar i perioder:) Teller ned til den 22 og håper på det beste:) Bestilt billig tester på nettet og venter med å ta en test til dem kommer.Hvis ikke bestiller jeg lege time.
lille håpfull Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2008 Nå tror jeg at løpet er kjørt denne prøve perioden:( Fikk tr i dag tidlig og hadde mens vondt i mage og rygg(Gikk bort utover dagen).Blør utrolig lite som er uvanlig for meg di første og til ca 3-4 dag.Dette er så rart at jeg skal bestille meg time hos legen og prøve å få noen svar der.
lille håpfull Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2008 Rettelse. Mener den 20 som i dag tidlig og venter egentlig ikke tr før den 22.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå