Gå til innhold

Paris tips!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo reiser til Paris på fredag. Vi har vært der en gang tidligere og fått med oss severdighetene.Lurer derfor på om noen har tips til hva vi skal finne på denne gang. Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i katakombene? Hvis ikke anbefaler jeg det, litt morbid kanskje, men artig å ha opplevd :)

Eller hvis dere er interessert i musikk så sjekk om det er konserter med band dere liker i helga! Vi var og så Modest Mouse på Elysee Montmartre i fjor sommer, litt ala Rockefeller, anbefales det også :)

Skrevet

Drikk vin på baren Amelié jobbet i i filmen. Ligger i Montmantre. Like ved Moulin Rouge.

Skrevet

Tusle rundt i Latinerkvartalet og i Marais, veldig sjarmerende områder begge to. Ellers kan jeg sterkt anbefale en tur til Versailles en liten togtur utenfor Paris (helst i fint vær). God tur!

Skrevet

Tja spørs hva dere liker da.

Ett veldig in-sted blant pariserene selv er hotel Amour. Veldig folksomt og livlig på kveldene. Selv om maten kanskje ikke er av ypperste klasse. MEn hummersalaten var god:o)

kDer kan man leie seg et rom for en natt, eller for noen timer;o) Og det ser ut som lederen der sniffer mer og mer kokain i løpet av kvelden.. MAnge forelskede par der..

Ligger i bakken, på v.side. ganske godt skjult opp mot den gata hvor moulin rouge og alt ligger.. som jeg seff ikke husker nå.

Spes atmosfære og spes rom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...