Trønderbærta Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Mye spørsmål om julegaver for tiden har jeg sett. Men gutten min har bursdag på nyttårsaften, og trenger da å kjøpe to gaver til han, jenta mi fikk en bursdags-gave til rundt 1000 kr, så bursdagsgaven bør ligge på rundt samme sum synes jeg. (Jenta mi er 6 år, og kommer til å få noe fra my little pony, barbie eller lignende, pluss kanskje ett spill til pc eller nintendo ds.) Gutt-ungen har en del store leker på rommet sitt, så det bør ikke være "for" stort, han er glad i musikk, kjøretøy ol Klær har han egentlig det han trenger av, og det han evt mangler kommer han til å få før jul (når snøen kommer)! Noen gode tips??
Bea en av hver Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 har du hørt om flexi trax? Er en slags bilbane som du kan bygge på videre. Fått tips om dette av en ansatt i bhage. Er visst veldig gøy helt opp i skolealder. Finnes spiderman og jungel utgave. Gå inn på brleker.no og søk på flexi trax så får du det opp.
Trønderbærta Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Det var jo bare enn knall ide da, vurderes sterkt ja, likte den med spiderman jeg da .
Bea en av hver Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Tror nok vi kjøper dette til gutten vår ja. Han ble nettopp 3 år i september. Litt gøy med leker det går an å bygge videre på, ikke så dyrt med tilleggsting heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå