Gå til innhold

Bursdags- og julegave til 3-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye spørsmål om julegaver for tiden har jeg sett.

Men gutten min har bursdag på nyttårsaften, og trenger da å kjøpe to gaver til han, jenta mi fikk en bursdags-gave til rundt 1000 kr, så bursdagsgaven bør ligge på rundt samme sum synes jeg.

(Jenta mi er 6 år, og kommer til å få noe fra my little pony, barbie eller lignende, pluss kanskje ett spill til pc eller nintendo ds.)

Gutt-ungen har en del store leker på rommet sitt, så det bør ikke være "for" stort, han er glad i musikk, kjøretøy ol

Klær har han egentlig det han trenger av, og det han evt mangler kommer han til å få før jul (når snøen kommer)!

Noen gode tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du hørt om flexi trax? Er en slags bilbane som du kan bygge på videre. Fått tips om dette av en ansatt i bhage. Er visst veldig gøy helt opp i skolealder. Finnes spiderman og jungel utgave. Gå inn på brleker.no og søk på flexi trax så får du det opp.

Skrevet

Det var jo bare enn knall ide da, vurderes sterkt ja, likte den med spiderman jeg da :P.

Skrevet

Tror nok vi kjøper dette til gutten vår ja. Han ble nettopp 3 år i september. Litt gøy med leker det går an å bygge videre på, ikke så dyrt med tilleggsting heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...