Turtelduen Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Sist gang med forrige baby gikk det ikke over førjeg sluttet å amme. Men jeg ønsker ikke å gjøre dette nå... Har fått medisin, noen som har hatt det som fikk det bort? Hva gjorde dere evnt?
wirre;o) Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 ta farris på tungen dens etter amming og litt innimellom. pluss vask puppene og ta farris på de også. tror det har noe med mineralene å gjøre. virket her iallefall.
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Soppen er jo normalt sett ikke farlig, men kan gjøre amminga vanskelig. Hvis det ikke går bort kan det hende du også må ha behandling. Det måtte søsteren min med hennes minste.
Turtelduen Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 Har fått middel å ta på puppen og tungen hennes... Syns det kanskje har hjulpet litt på puppene og tungen henne er ikke sååå hvit lengre... Men er redd det ikke går ordentlig over... Men takk for tipd og oppmuntring!
du og jeg og vi to Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Her tok det lang tid før det gikk over, men nå er det borte! Så bare fortsett behandlingen, og lykke til! Det gir seg, skal du se!
Krusemynthe Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Nesten 3ukerskur tok så og si knekken på det her. Både krem på puppen og medisin til baby. Det bittelille som var igjen i munnen hennes etter 3 uker hadde vi litt farris på (med q.tips) - og nå er det helt borte. I følge min lege er det liten eller liten vits i å bare behandle enten ungen eller deg, for dere vil smitte hverandre igjen og igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå