silhah og emilie Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 www.diva-smurf.blogspot.com Lyst til å gjette?
Aylinah Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg syns nå du så norsk ut jeg da,hehe Men om jeg absolutt måtte ha gjettet,noe sånt som: Jugoslavia Nederland Hmmm,nei vet ærligtalt ikke hehe
Aylinah Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Så ikke du hadde lagt ut forslag,haha Så får si Bosnia da hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå