Gå til innhold

Spørsmål til Lindsay :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut til at vi har vært stemødre omtrent like lenge. Kan jeg bare spørre deg om dere har fellesbarn, eller planlegger å få det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har hun ikke det... Da hadde storyene hennes vært helt annerledes..

Skrevet

Til DolphinGirl

Vi har ønsket fellesbarn lenge, men har strevd med det og det har vært en lang og ganske kjip prosess, Nå ser det endelig ut til at vi til slutt har lykkes, og vi gleder oss veldig alle fire!

Til anonym - selvfølgelig blir mine erfaringer annerledes når vi har fellesbarn, det vil vel ikke være noe rart? Jeg regner med at det er flere her på BIM som ikke har fått egne barn ennå, det er vel derfor vi er her. Jeg skriver ut fra min situasjon så får andre skrive ut fra sin.

Skrevet

Det er ikke sikkert at historiene blir så annerledes etter at man får barn. Jeg snakker av erfaring! Jeg synes det er ganske deilig at lillesøster har en storebror som er riktig så flink:) Dessuten trenger han også noen å dele oppmerksomheten med, enebarn som han har vært i 7 år. Og nei, jeg kjenner ikke så mye ulikt fra før og til nå, når snuppis er over året...

Skrevet

Gratulerer da, Lindsay:-) Jeg pleier å være enig i mye av det du skriver, og håper du fortsatt vil være her når fellesbarnet kommer, for å dele erfaringer. Jeg har ingen egne barn enda, men tenker veldig mye på hvordan det blir med en som er vant til å være midtpunktet hele tiden.

Håper i alle fall alt går bra med med svangerskap og det hele! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...