Gå til innhold

Tidlige symptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 4 pp, og har IKM på mandag som kommer. Denne måneden har vi virkelig hoppet i høyet. Jeg har i de tidligere pp'ene hatt symptomer som mensmurring, stikking i magen og korsryggen etc, men tanta har jo kommet, så jeg har kanskje hatt litt innbilte symptomer.

Men nå er jeg kvalm! Ikke sånn at jeg spyr, men skikkelig uggen og uvel- akkurat som jeg var i starten av forrige svangerskap...

Kan det tolkes det som et godt tegn...? ( håpe håpe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalme er vel et av de beste tegna du kan finne!!!;)

I mitt forige svangerskap ble jeg ikke kvalm før i 6 eller 7 uke, men jeg opplevde kaldsvetting om natta tiidlig i graviditeten. Men viss du har mensen som vanlig nå er det vel kanskje liten sjanse for at du er gravid vil jeg tro:/ Men man vet jo aldrig:)

Skrevet

så spennende da :) har d faktisk på akkurat samme måte. eller, eg har aldri hatt murringer å sånn tidligere, kun når eg har hatt mensen, men noen dager etter el hadde eg d.. og vært skikkelig uggen. altså kvalm... akkurat sånn jeg var sist.. men merka d ikke så tidlig da.... har ikm på tirsdag.. så er spennende dette her :)

Skrevet

Hei igjen

Har IKM på mandag eller tirsdag jeg også, så jeg har ikke fått mensen ( mente at tanta har kommet i de forrige pp'ene, når jeg har hatt murringer, men ikke kvalme)...

Hurra, nå fikk jeg håp, her!

Skrevet

hihi. håp må man jo ha, hvis ikke er det ikke mye vits egentli.. :P

Håper jeg også :)

Skrevet

hei!!:) jeg har også ikm på mandag som kommer!! først pergo kur denne mnd så er litt spent om ikke skyhøye forventninger..13pp nå!! er litt forvirret hva symptomer angår her..aner ikke om det er bivirkninger fra pergo eller noe annet...men det får jeg vel tidsnok vite:) er ihvertfall grundig lei!lykke til alle sammen;)

Skrevet

Hei! mandag er også min ikm dag. Det var jo en del av oss det :) Spennende!

Jeg har hatt mensmurringer, stikking nederst i magen og ømme bryst som symptom nesten hver mnd i grunnen, og tanta har kommet, trofast som den dessverre er... :( Så for meg er nok det pms symptom. Jeg er litt småkvalm utpå ettermiddagene de siste par dagene eneste, men jeg har vært kjempekvalm et par mnd før også, og likevel fått tr.

Uff, JEG er virkelig pesimistisk da.... Ikke meningen det! Jeg har jo håpet uansett! Symptomene varierer jo så innmari fra person til person! :)

Vi har ikke brukt prevensjon på 3 år, og det er 2 år siden SA. Vi har vært "ordentlige" prøvere etter sa'en. SÅ begynner bli litt lei. Da hadde jeg mensmurringer dagen før ikm, men så kom ikke tanta likevel. 2-3 dager over ikm fikk jeg ømme bryster... Merkelig kropp!

Det er nå "bare" 5 dager igjen, lykke til til dere alle !! :o)

Skrevet

IKM tirsdag jeg. Har også ont i brystene, men ikke kvalm. Har prøvd i 15mnd og har vært kvalm og hatt ømme bryster mange ganger. Sist jeg var gravid så hadde jeg ikke ømme bryster, kun ømme brystvorter...så venter på sånne symptomer.

Skrevet

ikm mandag, så mange av oss! Er kvalm på 4 dagen og murring i bade rygg og mage og øm i brystene, dette blir spennende!

Skrevet

Hehe.. misforstod jeg og trodde du mente at du hadde fått mensen, men om det fortsatt var håp.. Forstod hva du mente når jeg leste igjennom innlegget ditt en gang til;)

Så nå tror jeg ihvertfall det er store muligheter for gravid mage på deg! Blir spennende å se nå da:)

Skrevet

må også skyte inn at jeg også har "symptomer"hver mnd...så tror hjernen spiller meg ett puss inniellom;) pluss at pms sympt mine pleier å være ømme bryst:( så er vel det det er..meeen såre nipler har jge jo aldri hattfør så kanskje........

Skrevet

jeg har også IKM på mandag! hehe. jaggu for en gjeng! jeg har faktisk ømme brystvorter nå for første gang i mitt liv! har dessuten dannet seg en syste på 2*1 cm i venstre bryst iløpet av det siste døgnet. samboeren har kjent så den er virkelig :P hehe. har dessuten hatt masse vondt i korsryggen i natt og i dag.. pleier ha det første dagen i mens men ikke noe ellers, føles som jeg har trent rygg for første gang :P vært veldig svimmel i dag også selvom jeg har spist godt og tatt min folat ;)

Skrevet

Fy søren så spennende det blir til uka, jenter! Jeg tror egentlig IKM'en min er på tirsdag. Har hatt 25/26 dagers sykluser, dag 25 mandag og 26 tirsdag..

I går på jobb var jeg kvalm, og det kan ikke være innbilning, for det var vrikelig så jeg måtte ta meg sammen for å fungerer skikkelig.

Men jeg tør liksom ikke å håpe, for jeg blir så latterlig skuffet når tanta kommer. Forrige gang grein jeg hele kvelden. Var bedre dagen etter da, med ny giv, men jeg prøver å forberede meg på å få tante-besøk.

Hva med deg, Blueberry?

Skrevet

Vel, kan ikke si at det blir spennende å få vite hvordan det går med alle til uken :)

Her er trettheten begynt å falle over meg (i tilleg til at de andre symptomene er her enda) Og ikke minst har eg fått skikkelig humørsvingninger. :o

Ikke så kjekt for min samboer, men vi tar det som et positivt tegn forløpig ;)

Skrevet

Så spennende.. må oppdatere viss dere tester! Starter nok ikke prøvinga før til jul her.. men syns det er så gøy å lese på denne siden=) Klarer liksom ikke holde meg borte siden jeg vet vi snart skal prøve igjen:)

Skrevet

Jeg har også ikm tirsdag og har denne pp hatt masse strekk-følelse eller stivhetsfølelse i magen samt vært veldig uggen til tider, men den kvalmen har vært der en god stund. Har i tillegg kjent litt stikkinger i brystene...håpe...håpe....kan ikke huske at jeg har hatt konstante murringer i magen før IKM tidligere, men at det kommer rett før EL og IKM...

Skrevet

huff, kroppen min er så fæl nå!! har iløpet av døgnet fått enda en stor kul i brystet.. kun venstre fortsatt..og har liggi i senga i hele dag for jeg klarer aldri å våkne! bare lyst å ligge under dyna og sove hele tiden. skal teste (tre dager for tidlig egentlig) i morra med CB, så er spent. håper så inderlig.. kroppen er liksom helt anderledes enn vanligvis!!

Skrevet

å så spennende,.. må skrive her me en gang du har testa da :)

ja, nei, eg lever enda i håpet.. men er litt redd jeg håper for mye... Men har den følelsen som eg hadde sist, og da var det jo riktig.. men er jo typisk at det bare er tull....

Skrevet

vi er førstegangs, så jeg aner liksom ikke hva jeg skal kjenne etter. er jo uendelige med "symptomer" ute og går hos oss i bli gravid.. så nytter ikke å regne med at spira sitter :P

Skrevet

..jeg glemte å si at jeg er veldig varm i hodet og har også denne uken vært ufattelig tørr bak i halsen. Har også litt annerledes murringer, mer som ilinger nedover ene siden, håper det er et positivt tegn. Har også vært litt tett i nesen uten å være forkjølet. I går merket jeg også at jeg har fått mer utflod og at jeg kanskje har fått sopp - klør litt:-( Ikke vanlig for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...