Gå til innhold

Tusen takk for mange koselige hilsener!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tusen takk for mange koselige hilsener på innlegget mitt fra sykehuset :o)

Dere som har født og som ennå titter innom 3. tri... hvor er dere nå? Er dere på et annet forum? DinBaby eller noe?

Merker jeg har fremdeles maaaange spørsmål ala typen "er det normalt?" nå som jeg har født også, og det er så veldig greit med et slikt forum til å lufte tanker, frusterasjoner osv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, kjæresten din må tåle å dele deg med nettet litt til skjønner jeg;)

Håper du koser deg fortsatt:D

Skrevet

Haha, ja han må bare tåle det ;)

Vi koser oss. Utrolig merkelig å være hjemme med en baby, men jeg blir nok vant til det også etter hvert.

Skrevet

Jeg fødte på mandag jeg!!! Jeg som trodde jeg skulle gå over tiden og greier.. Men nei, lille Frøya ville visst plutselig ut, tretten dager før terminen (skrev et lite innlegg om d igår) Så nå er vi på sykehuset og strever m amming.. Mange spørsmål her også ja, så lurer egentlig på d samme som deg, hvor går man nå m alle spm..? Din baby..?

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Jeg fødte for 6 uker siden, og er her litt fortsatt....hihi....men det er vel egentlig på din baby, småtroll 0-1 år vi skal være på nå....ser i hvertfall at det er endel av de andre nybakte mødrene som også er der inne :)

Skrevet

Lindus, det er så koselig å se kallenavnet ditt med "med lille Jesper" ;)

Jeg får komme meg inn på Din Baby og småtroll 0-1 jeg da.. men, jeg må jo bare holde et lite øye med den siste gjengen her inne som fremdeles venter..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...