Gå til innhold

Noen som har erfaring med fødeavd.på St. Olav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært der på omvisning. Sist jeg fikk var det på gamleavdlingen.

Er det enerom feks? Noe man bør ha med spes.?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo! Fødte på At.Olavs for 15 dager siden! Der er det enerom på barsel ja, med en hard seng til far=P

Hvis det ikke er noe spesielt blir dere flyttet til sykehushotellet etter ca 4 timer. Der er det kjempefint, med dobbeltrom, så far kan ligge over. Koster vel 210 kr per natt inkludert frokost!

Og maten de har der er bare super! Skikkelig hotell buffè.

Hvis du blir flyttet til hotellet må du ha med truser selv. Noe jeg syntes var dumt siden de nettingtrusene er fantastiske de første dagene når man bruker bleie=P

Hadde også med bind selv jeg da, og det er jeg glad for, siden du bare får 12 bind fra sykehuset.

Hadde også med klær til babyen selv, fordi jeg syntes det var stas=) Men du får skjorte, lue og truse til babyen da.

Hvis du havner på barsel er jeg ikke sikker på hvordan det er siden jeg ikke var der..;)

Lykke til=)

Skrevet

Haha, fødte på St.Olavs ja=P

Skrevet

jeg fikk alt jeg trengte der unntatt personlige ting og hjemreiseklær til babyen. Utrolig fornøyd, både med jordmor, barnepleier og de på barselhotellet. Fødeavdelingene var kjempehyggelige, store og fine. En kjempepositiv opplevelse. lykke til

Skrevet

fikk du bare tolv bind? det var rart.. på hotellet fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne forsyne meg i gangen av de trallene om jeg trengte mer enn det som var på rommet.

Men ang. nettingtrusene så var vel det det eneste, og det hadde jeg med en pakke av selv.. Men brukte bare bleie første dagen, så vanlige bind og truse, så trengte de ikke uansett, men det kan jo værek jekt om du vil ha det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...