¤A-09¤ Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 De siste 3 mnd har gått så fort, så regner med de neste 3 går like fort;-) På fredag går jeg endelig over til 2 trimester. Etter 9 uker med kvalme og oppkast, virker det som den forsvinner. I tillegg skal vi til legen på mandag å (mest sannsynlig) få høre hjertelyden til babyen vår:-) Mye å glede seg til nå fremover!!!!!
Lillemus&mamma'n Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg også! I går var jeg ikke kvalm i det hele tatt, i dag har jeg brekt meg en del igjen, men det er ihvertfall ikke hver dag, hele dagen lenger : ) Og i morgen er det ny ul : )
DiddiDaddi Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Så bra da, deilig å ha nådd en milepæl Og fantastisk mye å glede seg til framover ja! Jeg har 201 dager igjen i dag, lørdag blir det 2.trimester og torsdag om en uke skal jeg på UL. Gleder meg stort I tillegg er jeg bare kvalm på morgenen nå, istedetfor hele dagen, og det er jo en ny verden! Håper du får et flott svangerskap videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå