Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Er det bare meg eller synes dere også at hun Ragnhild opptrer mer som en sjef enn som en som skal velge en partner? hehe, litt morsomt..men alt virker så planlagt og organisert fra hennes side...virker som en veldig trygg og smart jente da så hun har vel lov til og være veldig kresen...men håper hun slipper seg litt mer løs etter hvert!
atsjo Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 mm.. hun virker som ei jente som vet akkurat hva hun vil ha, hehe. Er som ei dronning til tider;)
Raych Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, det virker som om det er et jobbintervju hun holder på med. Veldig seriøs. Minner meg om Wenche som var med i første runden. Hun var akkurat lik, men tødde opp litt etterhvert. Hun giftet seg jo med han frieren som kjørte hundekjøring etc.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 wenche ja, men så fikk hun seg en staselig kjekkas til mann da.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 er sikkert ikke lett å være med på tv heller da... men jeg skjønner ikke at hun valgte han hun "datet" i går videre... syns han virker så slitsom jeg.. stakkar, det var stygt sagt men... han som gikk ut virket så snill og rolig liksom. men spørs nok om ikke Håvard står igjen til slutt?! by the way.... noen som vet hva som skjedde med Anders fra i fjor... hvorfor ble det slutt mellom han og Kristin? trodde han skulle selge gården og greier jeg.... ble skikkelig overrasket når det tok så fort slutt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå