vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har vært på begge deler? Får jeg mer babyintrykk nå, enn jeg gjorde på forrige ul ved uke 8?
Lillemus&mamma'n Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg skal på UL i morgen, uke 12, og var på ul i uke 9, så jeg kan svare deg i morgen en gang... : )
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hehe, skal nå etterpå selv, så kankskje jeg heller får svare deg da
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg var på UL i uke 7 og uke 11... I uke 7 så jeg ingenting som minnet om noen baby... Bare et hjerte som banket... I uke 11 var det en liten baby med armer, bein og vi kunne telle fingrene og tærne... Et bittelite menneske Var på UL i uke 12 med førstemann også... Et lite menneske!! Gled dere!!!!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Da har jeg vært på ultralyd, og jaaaaaa, stor forskjell fraaaaauke 8, og til nå =) Så et lite menneske som suttet på totten sin =) Hadde innvendig ultralyd, og fikk kjempefine bilder!
Bella27_ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Va på UL i uke 11+4, og såg at dt var en liten bebi, ja=) kunne telle tær og fingre. men dem har ikke no spesielle bebi-trekk i dn uka, ivertfall.Og kjønn kan ikke bli avgjort da, pga at gutter og jenter såg like ut. Min låg og kasta seg til værs, så var gøy å se:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå