Babylove og knøttet Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg hadde eggløsning på fredag/lørdag, og har enda ømme pupper (noe som jeg fikk under eggløsning) Er det vanlig at det varer så lenge? Skulle jo tro det gikk vekk når eggløsning var overstått... Kan det være tegn på at jeg er gravid?
Minesmå:)+en til! Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Mine varte og varte etter el...så kom IKM, og jeg testa positivt. Nå har det bare blitt værre og værre... nå kan jeg ikke ligge på dem nesten!! LYKKE TIL! er i uke 9 nå...
Prinsen & spiren Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 hele puppen som er øm? jeg får ømme brystvoter under el :S og har det enda.. over en uke siden el..
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2008 Ja det er bare brystvortene. Så da får jeg heller vente på andre graviditetstegn:) Håper de kommer snart! Har du merket noen 09baby? Takk for svar:)
Prinsen & spiren Skrevet 16. oktober 2008 #5 Skrevet 16. oktober 2008 Brystvortene mine er ømme enda, spesielt den ene.. Har IKM på lørdag! Er forferdelig trøtt omdagen... ellers litt rar i magen, men det kan være mensen som brygger seg opp.. Når har du ikm?
Babylove og knøttet Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. oktober 2008 Jeg har ikm fredag neste uke, så er jo ganske lenge til. Får bare vente å se hva tiden viser... Men kjempespennende med symptomene dine da! Spesielt siden det begynner å nærme seg ikm med stormskritt:) Hadde vært kjempefint om du holdt oss oppdatert om du er gravid! Lykke til!
Prinsen & spiren Skrevet 16. oktober 2008 #7 Skrevet 16. oktober 2008 Men er så utrolig redd for at jeg "innbiller" meg ting. Men det med at jeg er kooonstanttrøtt har kommet veldig den siste uken, så det er ikke noe jeg innbiller meg i hvert fall.. så er veldig spent selv, men forbredt på alt Du må holde meg oppdatert også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå