vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har vært på begge deler? Får jeg mer babyintrykk nå, enn jeg gjorde på forrige ul ved uke 8?
1974 Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 ja, fosteret er mye større. Og det beveger seg. Bildet jeg fikk var ikke så bra synes jeg, vet ikke hvor bra en kan få det så tidlig heller. Men var kjekt å se at alt stod bra til.
Gulle84 Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Hei Jeg var til Ul både i uke 7 og 12. I uke 12 kunne legen se at jeg venter en gutt Bildene var veldig klare og det var morsomt å se hvor aktiv han var inni der. Legen kunne også fastslå at han hadde utviklet seg akkurat slik han skulle frem til nå og at han ikkke var blind og ikke hadde downs syndrom. Jeg blir her sjokkert over hva de kan se! I tillegg kunne vi se at han lå der å vinket til oss Gleder meg til vanlig ultralyd nå om noen uker og det skal bli spennende å se forskjellen.
birrisj05.02.09 Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Det skjer mye på 4 uker, så det ligner nok mer og mer på en ordentlig baby. Har nok vokst en del ja..
ticalinda Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Det er en helt annen opplevelse i uke 12, mest fordi fosteret ikke er "låst" lenger, og kan bevege seg. Det du ser er plutselig en miniatyrbaby:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Da har jeg vært på ultralyd, og jaaaaaa, stor forskjell fraaaaa uke 8, og til nå =) Så et lite menneske som suttet på totten sin =) Hadde innvendig ultralyd, og fikk kjempefine bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå