råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Skal lage marsipankake til søndag. men hvordan pynter jeg den litt fint og stilig?? finner jo bare roser og blade i butikken. Er det bilder av kaker på nettet???
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 http://www.cacas.no/tips/Bildegalleri/Bryllup/bryllup.htm altså cacas og bildegalleri....flere kategorier og velge i...
~**nuttis**~ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 www.festkaker.no Der kan vi hjelpe deg masse;-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2008 åååå...på festkaker var det mye fint. kan man bestille kaker der?
~**nuttis**~ Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 Om du bor i nærheten av noen som lager så kan du det;-)Bare å legge inn spørsmål om det.. du kan jo prøve å pynte selv også,ikke så vanskelig som du tror;-)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 men jeg har jo ikke alt det utstyret!!! og ikke eier jeg kreativitet:)
~**nuttis**~ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Ikke alltid man trenger så mye utstyr.Du bør jo ikke lage den mest avanserte kaka;-) Legg inn å spør om noen kan lage til deg.Vi er fra alle kanter av landet der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå