Gå til innhold

Vondt ved "skambenet"..:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med det? er nå i uke 36+5 å har ikke hatt dette før..er vondt når jeg rører meg, skal gå eller bøye meg etc. har hatt trendenser til bekkenløsning tidligere, men dette har vært smærter nedover i hofter å lår..

 

kan dette være i forbindelse med bekkenløsning?

 

er førstegangsfødende å alt er litt skummelt synes jeg..

 

flere som kjenner seg igjenn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er dessverre helt normalt og en del av bekkenløsningen =(

 

Jeg har også mye smerter der,og det hindrer meg i å gjøre mye rart.

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen..

Spesielt hvis jeg har vært litt aktiv..

Syntes det er spesielt ubehagelig å snu seg i senga om natta, da kommer det en brennende smerte som er veldig ubehagelig...

 

Syntes også det er noe ubehagelig å reise seg, bøye seg og gå i trapper..

Skrevet

Hei!

Har akkurat det samme, og spurte sist gang jeg var på kontroll. Fikk som svar at det var bekkenløsning. Helt normalt!

Skrevet

her kjenner eg o meg igjen har d akuratt som så babyboyb beskriver d, e så ubehagligt, eg får så smerter av å t at eg må setta meg ner å kvila.

Skrevet

Hater bekkenløsning:o) Hehe!!

Godt vi begynner å nærme oss slutten, jenter.....

Skrevet

Skriver også under på dette.Har vært plaget en stund og det gjør spesielt vondt fremme i symfysen (skambeinet)..og som innskrenker min hverdag iallefall...gleder meg til å kunne snu meg,bøye meg etc uten at det gjør vondt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...