xsty Skrevet 15. oktober 2008 #1 Skrevet 15. oktober 2008 Noen som har erfaring med det? er nå i uke 36+5 å har ikke hatt dette før..er vondt når jeg rører meg, skal gå eller bøye meg etc. har hatt trendenser til bekkenløsning tidligere, men dette har vært smærter nedover i hofter å lår.. kan dette være i forbindelse med bekkenløsning? er førstegangsfødende å alt er litt skummelt synes jeg.. flere som kjenner seg igjenn?
2SønnerSmå Skrevet 15. oktober 2008 #2 Skrevet 15. oktober 2008 Det er dessverre helt normalt og en del av bekkenløsningen =( Jeg har også mye smerter der,og det hindrer meg i å gjøre mye rart.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. oktober 2008 #3 Skrevet 15. oktober 2008 Jeg kjenner meg igjen.. Spesielt hvis jeg har vært litt aktiv.. Syntes det er spesielt ubehagelig å snu seg i senga om natta, da kommer det en brennende smerte som er veldig ubehagelig... Syntes også det er noe ubehagelig å reise seg, bøye seg og gå i trapper..
UnaH Skrevet 15. oktober 2008 #4 Skrevet 15. oktober 2008 Hei! Har akkurat det samme, og spurte sist gang jeg var på kontroll. Fikk som svar at det var bekkenløsning. Helt normalt!
november barnet Skrevet 15. oktober 2008 #5 Skrevet 15. oktober 2008 her kjenner eg o meg igjen har d akuratt som så babyboyb beskriver d, e så ubehagligt, eg får så smerter av å t at eg må setta meg ner å kvila.
Gjøkeredet③ Skrevet 15. oktober 2008 #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hater bekkenløsning:o) Hehe!! Godt vi begynner å nærme oss slutten, jenter.....
FrøkenJ Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Skriver også under på dette.Har vært plaget en stund og det gjør spesielt vondt fremme i symfysen (skambeinet)..og som innskrenker min hverdag iallefall...gleder meg til å kunne snu meg,bøye meg etc uten at det gjør vondt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå