Gå til innhold

. hvor mange venter nr 3 her og hvor gamle er deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei . jeg selv venter nr 3. jeg har en sønn som blir 3,5år da og ei datter som blir 1,5år når minste jenta blir født- har termin 2jan 09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi:) Jeg har to gutter på tre 1/2 år og 2 år og termin med tredjemann på fredag:))

Skrevet

Heisann. Jeg har 2 jenter på 2 og 5 år. Venter en liten prins 23. okt :-D

Skrevet

Hei, jeg veg har to jenter fra før, ei som blir 4 i november og ei som ble 2 i juli...venter gutten 12november;)

Skrevet

jo ho her er jeg også. Har to jenter på 5 og 3 når gutten melder sin ankomst rundt 3. desember:O))

Skrevet

jeg har to gutter på 6 og 5. venter jente i desember

Skrevet

Hei:)

Jeg har to jenter på 13 og 8 år.

Venter jente nr.3 i januar:)

Skrevet

Hei! Har en gutt og ei jente fra før på 8 og 5 år. Venter en gutt i desember. Føles lenge siden vi hadde baby i huset sist, synes barna begynner å bli store. Gleder meg:-)

Skrevet

jeg venter nr 3, termin 3.nov:-)

er jenta som kommer nå:-)

har to gutter fra før en som er 4,5 og en som ble 2 i august:-)

Skrevet

Har jente 12 år, gutt 6 år og venter jente i starten av nov.

Skrevet

Jeg har en gutt på 3,5 og ei jente på 7. Venter ei jente 4 januar:)

Skrevet

Heisann

Jeg venter også mitt tredje barn. Har 2 gutter på 3 og snart 16år. Venter jente 24 november.

Skrevet

venter også tredjemann.... :)

har en gutt på 7 år og ei jente på 15 mnd.

venter gutt 7.des.

Skrevet

Hei:)

Jeg venter gutt nr. tre 28. oktober. Han eldste blir 5 år 13. november og han yngste (mellomste) blir 2 år 22. desember:)

Skrevet

Har termin 1. januar. Venter gutt nr tre. Storebrødrene er 5 1/2 og 1 1/2 år :)

Gjest elissa2
Skrevet

hei:)

jeg venter nr 3. har termin 14 november. har en sønn som blir 3 år i slutten på oktober, og en sønn som akkurat er blitt 8 år:)

Skrevet

kjekt å se at vi var litt folk i samme situasjon. hvordan syntes dere at det går i hverdagen ? tenker gjerne for dere som har litt små barn og som er hjemmeværende. han på 3år er i b.hage 60prosent og det er herligt. jeg har bekkenløsning og klarer til tider ikke gå. ofte når jeg setter meg på gulvet og leker så føler jeg hele kroppen stivner og at jeg sliter med å reise meg opp. er ganske trøtt og sliten og stor. gleder meg til å få vekk magen og bli meg selv igjen. syns d var litt tøft å gå gravid så tett på nr 2 men alt går og det er ikke så veldig lenge igjen heldigvis. det er dager som er veldig kjekke og går som smurt mens andre dager er helt dass og sliter litt med å komme meg gjennom dagen. ungene trenger litt mer aktivitet enn å bare sitte inne hele dagen. syns det er tøft og håper vi kan støtte hverandre her inne så tiden går. er ikke alltid lett å få sambo til å forstå situasjonen heller og mine hormoner springer løpsk og liker å få ting gjort men må jo mase på han for jeg får ikke gjort alt selv .... klarer ikke slappe av med at ting er som det er og at vi kan ta ting på sikt....

Skrevet

Har to jenter, 4 og 6 år, begge er høstbarn, og nå kommer snart det tredje høstbarnet, denne gangen visstnok en gutt...

Vi gleder oss veldig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...